Tendințele în continuă schimbare ale clientelei ne pot crea uneori multiple probleme în ceea ce privește adaptarea rapidă a business-ului nostru. De cele mai multe ori metodele cu care eram deja obișnuiți, care în momentul actual au devenit rutine pot să nu mai aducă aceleași rezultate ca în trecut. Așadar, este necesar să avem o bază de instrumente pentru marketing în contextul asigurării unei bune funcționări.

În cele ce urmează îți vom prezenta un top de 7 tool-uri pentru marketing pe care orice marketer ar trebui să le cunoască sau utilizeze pentru a eficientiza strategia de marketing.

Instrumente pentru marketing

  1. Adobe Illustrator
  2. Semrush
  3. Hootsuite
  4. Google Ads
  5. Email Marketing – Hubspot
  6. Google Analytics
  7. Trello

tool grafic design

1. Adobe Illustrator

Vizualul este printre primele elemente pe care un client le observă și le memorează, deci este imperios să avem o consistență a brandului și să producem elemente de actualitate, dar care să ne respecte imaginea brandului. Un tool foarte util pentru marketeri în ceea ce privește crearea de conținut vizual este Adobe Illustrator. Cu ajutorul acestuia vei putea să realizezi bannere calitative pe baza vectorilor grafici utilizați. 

Adobe Illustrator este printre cele mai bune și calitative instrumente de design grafic. Datorită algoritmilor de funcționare aceștia permit proiectarea precisă a imaginilor, logo-urilor, pictogramelor și/sau creațiilor propri. Din nefericire, Adobe Illustrator are o perioadă foarte scurtă de utilizare gratuită (7 zile). Totuși aplicația dispune de mai multe tipuri de abonamente, așadar vei putea alege un tip de abonament care să convină bugetului de care dispui.

seo instrumente pentru marketing

2. Semrush

Semrush este un instrument pentru marketing ce poate rezolva toate impedimentele și necesitățile de optimizare a motoarelor de căutare. Software-ul permite utilizatorului să identifice diverse informații despre site-ul său, precum: construirea de legături, auditarea SEO on-page, rangul, cuvinte cheie, tendințele clienților prezenți pe site, analize SEO despre concurență, posibilitatea de a crea conținut optimizat pe bază de șablon, și multe alte aplicații.

Semrush este un tool foarte util pentru SEO, acesta poate fi utilizat gratuit pe o perioadă nedeterminată și având anumite condiții de utilizare (ex: limitări ale accesării butonului de refresh, un număr limitat de articole verificate dpdv SEO). Totuși pentru cei care doresc să aibă acces la facilități nelimitate, există și posibilitatea cumpărării unui abonament. De menționat, Semrush poate fi utilizat și de către utilizatori multipli în baza unui abonament.

social media marketing

3. Hootsuite

Un instrument foarte util și eficient pentru efectuarea social media manager este Hootsuite. Cu ajutorul Hootsuite vei putea programa, crea și analiza postări social media sau mesaje. De asemenea, poți să-l utilizezi pentru: evaluarea și analizarea traficului pe social media, poți să integrezi mai multe conturi sau pagini de social media indiferent de platformă. Hootsuite oferă 30 de zile de încercare gratuită a platformei, după acea perioadă este necesară alegerea unei variante de abonament.

ads instrumente pentru marketing complet

4. Google Ads

În ceea ce privește crearea și monitorizarea campaniilor plătite, Google Ads este un instrument ușor de folosit și care aduce rezultate foarte bune în promovare dacă este integrat în strategia de marketing. Folosind acest tool pentru marketing vei putea să creezi simplu și rapid campanii de la zero folosind cuvinte cheie, regiune și alte elemente de interes pentru clientela ta. 

Google Ads este o platformă ce permite controlul facil al întregului proces al campaniei, și de asemenea pune la dispoziție peste 15 tipuri de reclame Google. Astfel acest instrument te ajută să obții vizibilitate și vânzări imediate. 

email instrumente pentru marketing

5. Email Marketing – Hubspot

Pentru o mai bună interacțiune a companiei cu clientul, platformele de email sunt mai mult decât necesare. Așadar, în cazul în care deți o întreprindere sau lucrezi în una, platforma Hubspot pune la dispoziție gratuit o platformă basic de email marketing. Aici vei putea crea emailuri rapid și personalizate pentru a îmbunătăți experiența clienților. În cazul în care dorești și posibilitatea de a crea automatizări, trebuie să știi că diversificarea facilităților intră deja în baza unui abonament plătit.

analiza site marketing

6. Google Analytics

Dacă ești în căutarea unui instrument pentru marketing de analizare a vizitatorilor de pe site, atunci Google Analytics este ceea ce ai nevoie. Acesta este un instrument gratuit ce permite vizualizarea detaliată a traficului de pe site-ul analizat, pentru a putea culege informații și date despre clienți. Astfel, Google Analytics este considerat a fi cel mai cuprinzător și important instrument de analiză de pe piață și pentru piață.

management tooluri pentru marketing complet

7. Trello

Pentru a putea vorbi în mare despre instrumente pentru marketing complet, nu trebuie să omitem și instrumentele de management. Trello este o platformă de management gratuită pentru crearea de taskuri, organizare și prioritizare. Folosind Trello vei avea un control mai amplu asupra proceselor și proiectelor pe care trebuie să le realizezi în cadrul strategiei de marketing.

performanta marketing

Concluzie

Prin urmare, indiferent de domeniul în care activezi, acest top 7 tool-uri pentru marketing te vor ajuta să ai un control mai bun asupra noilor tendințe, să-ți optimizezi campaniile și/sau site-ul, și totodată să-ți dezvolți armonios business-ul.