logo how to sell

UTILBEN este o companie care a ajuns intre liderii industriei de utilaje agricole si de constructii din Romania.

Echipa Avanti dezvolta si intretine toate campaniile platite si SEO pentru compania Utilben, aducand peste 20.000 de leaduri si un trafic de 700.000 de vizitatori unici anual.
Acoperim cu profesionalism zona de evenimente, grafica digitala si materiale promotionale: brosuri, cataloage, billboard-duri si carti de vizita.
Campaniile de email marketing ajung la peste 50.000 contacte.

logo how to sell

UTILBEN este o companie care a ajuns intre liderii industriei de utilaje agricole si de constructii din Romania.

Echipa Avanti dezvolta si intretine toate campaniile platite si SEO pentru compania Utilben, aducand peste 20.000 de leaduri si un trafic de 700.000 de vizitatori unici anual.
Acoperim cu profesionalism zona de evenimente, grafica digitala si materiale promotionale: brosuri, cataloage, billboard-duri si carti de vizita.
Campaniile de email marketing ajung la peste 50.000 contacte.

CAMPANII

CAMPANII

EMAIL MARKETING

logo how to sell

ARTICOLE

logo how to sell

EMAIL MARKETING

logo how to sell

ARTICOLE

logo how to sell

VIDEO

VIDEO

PHOTOGRAPHY

logo how to sell
logo how to sell
logo how to sell
logo how to sell
logo how to sell

PHOTOGRAPHY

logo how to sell
logo how to sell
logo how to sell
logo how to sell
logo how to sell

PRINT – REVISTA

logo how to sell

PRINT – ROLL-UP

logo how to sell

PACHETE HR

logo how to sell

FIDELIZARE – PACHET VOUCHER

logo how to sell

PERSONALIZARE MATERIALE

logo how to sell

BILLBOARD

logo how to sell

PRINT – REVISTA

logo how to sell

PRINT – ROLL-UP

logo how to sell

PACHETE HR

logo how to sell

FIDELIZARE – PACHET VOUCHER

logo how to sell

PERSONALIZARE MATERIALE

logo how to sell

BILLBOARD

logo how to sell

EVENIMENTE

Deschidere de sedii noi

Faza 1:

  • Vizita a locatiei si propunere catre client a conceptului de branding (proiectul de design al noului sediu)
  • Identificare furnizori si negocierea contractelor cu acestia
  • Supervizare a lucrarilor de implementare a brandingului
  • Buget previzionat si buget realizat
  • Raport de evaluare

Faza 2:

  • Creare si prezentare concept de eveniment de deschidere
  • Identificare furnizori si negocierea contractelor cu acestia
  • Promovarea evenimentului cu sprijinul colegilor din firma
  • Buget previzionat si buget realizat
  • Raport de evaluare

Organizarea de evenimente private/petreceri private/team building

  • Creare si prezentare concept
  • Creare agenda si implementarea acesteia 
  • Identificare furnizori si negocierea contractelor cu acestia 
  • Buget previzionat si buget realizat
  • Raport de evaluare
  • Organizare participanti

Participarea la targuri de profil

  • Identificarea locatiei optime de expo
  • Creare si gandire concept de amenajare zona
  • Identificare furnizori si negocierea contractelor cu acestia
  • Promovarea evenimentului si crearea de materiale promotionale cu sprijinul colegilor din firma
  • Buget previzionat si buget realizat
  • Raport de evaluare

EVENIMENTE