Tehnici de copywriting care vă vor ajuta să îmbunătățiți rata de conversie a campaniilor și site-ului dvs.
Copywritingul are scopul final de a-i converti pe cei care văd ad-ul sau site-ul dvs. din vizitatori în clienți. Rolul copywritingului este de a încuraja vizitatorii să cumpere un produs sau un serviciu. Cu toate acestea, copywritingul poate fi folosit în toate etapele călătoriei clientului. Mai exact, textul redactat ar putea fi folosit pentru a informa vizitatorii site-ului despre anumite beneficii ale produselor descrise, pentru a-i încuraja să se înscrie la newslettere sau pur și simplu pentru a crește notorietatea brand-ului descris.
Titlurile vagi, oferta neclară, propoziții prea lungi, toate acestea pot avea un efect negativ. Produsul dvs. poate fi unul grozav, dar dacă textele care îl descriu nu sunt pe măsură, rata de conversie nu va fi una optimă. Pentru rezultate care depășesc așteptările, care se văd și în cifre, aveți nevoie de copywriting excelent.
În cele ce urmează, vom discuta despre câteva modul în care copywritingul poate ajuta la îmbunătățirea ratelor de conversie prin ad-uri, campanii de email, pagini de destinație din website-ul dvs., sau prin reclame social.
Iată cele 7 sfaturi de copywriting pentru o rată de conversie mai bună:
1. Scrieți propoziții scurte
Vizitatorii unui site nu vor judeca textele din după complexitatea propozițiilor. Publicul dvs. trebuie să vă înțeleagă oferta, nu să se întrebe despre ce este vorba. Creați propoziții scurte și ușor de înțeles.
2. Creați titluri convingătoare
Titlurile au rolul de a-i convinge pe vizitatorii site-ului să continue să citească. În același timp, ar trebui să ghideze vizitatorii către pagina de destinație. Dar, dacă titlul nu este clar și oamenii nu au înțeles despre ce este vorba în ad, articol sau campanie, atunci acesta nu și-a făcut treaba.
Scrieți ca și cum ați purta o conversație cu un prieten. Imaginați-vă că le oferiți prietenilor dvs. sfaturi cu privire la produsul descris.
3. Apelul la acțiune (call to action) trebuie să fie bazat pe valoarea oferită
Renunțați la stilul de copywriting care oferă un simplu îndemn la acțiune. Scrieți un text care fac apel la valorile lor. Aflați care sunt valorile și nevoile segmentului dvs. țintă și redactați textul în concordanță cu aceste valori. Evitați textele vagi, impersonale. Acest truc simplu vă va ajuta să vă apropiați de vizitatorii site-ului dvs.
4. Textul campaniei trebuie să fie același cu cel din site
Armonia este esențială pentru toate textele redactate. Limbajul ad-ului sau campaniei social ar trebui să se potrivească cu limbajul paginii de destinație. Dacă cititorii dau click pe reclamele din social, iar stilul textului din pagina de destinație nu se potrivește cu sentimentul produs de reclama inițială, ei nu vor citi textul de pe pagină și vor pleca de pe website-ul dvs. Copywritingul trebuie să se potrivească în fiecare etapă a promovării, de la prima reclamă, până pe pagina în care doriți să ajungă cititorii.
5. Butonul call to action ar trebui să aibă o culoare contrastantă față de fundal
Îndemnul dvs. la acțiune, sau, cu alte cuvinte, butonul call to acton, trebuie să iasă în evidență pe pagină. Cel mai eficient mod de a vă asigura că acesta contrastează cu pagina este să îi dați o culoare diferită. Astfel, va fi foarte ușor de observat de către cititori atunci când vor intra pe pagina dorită.
Copywritingul de calitate face totul mai clar
Dacă doriți conversii impresionante, aveți nevoie de un copywriting excelent. Acest lucru implică înțelegerea ofertei dvs., a publicului țintă și a limbajului pe care acel public îl înțelege mai ușor și îl adoptă.
Aceste sfaturi de copywriting ajută la îmbunătățirea oricărui tip de ofertă pentru fiecare tip de rată de conversie. Veți fi surprins de cât de puține modificări de copywriting pot face o diferență uriașă de conversie.